25.3.13

it's a private emotion.

Wzorzyste tkaniny przejęły kontrolę w dzisiejeszym secie- nieśmiało zawitały na płaszczu, rozgościły się na spodniach i przytuliły do torebki. I tylko jeansowa koszula i włosy na przekór tendencji postanowiły pozostać gładkie:)
Ściskam Was ciepło,
besos,
BC
***
Patterns, patterns, pattterns everywhere! There are a bit of them on the coat, a lot of them on my pants, and even my bag has that crazy pattern! Only my jeans shirt and hairstyle are simple and straight:)
Hugs and kisses,
BC






Coat, botines: Bershka
Pants: no name
Shirt, necklace: H&M
Bag: SH/ River Island

18 komentarzy:

  1. po pierwsze piękny kolor na ustach <3 też ostatnią skusiłam się n a pomadkę w tym odcieniu.
    a po drugie - bardzo podoba mi się jak wkomponowałaś jeansową koszulę. sama muszę się w jaką zaopatrzyć, tylko jaśniejszą :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeansowa jasna koszula już niedługo zawita do mojej szafy:)jestem w trakcie poszukiwań idealnej:)

      Usuń
  2. Śliczny płaszcz! <3 Pozdrawiam, Edith :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo doczekałam się stylizacji z tymi spodenkami ;) jak zawsze BOMBA :)) Kasia chyba się skusze na to żebyś mi dobierała stylówy :))) :***********

    OdpowiedzUsuń


  4. Przepiękna stylizacja, bardzo mi się podoba:)
    Świetnie się w niej przezentujesz, bardzo do ciebie pasuje taki style:)
    Jesli znajdziesz chwilkę czasu to zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :))
    uwielbiam jeansowe koszule :)
    szminka obłędna :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie się prezentujesz! Dołączam do grona obserwatorów z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ale świetny wzór na spodniach! Przy pierwszym zdjęciu uznałam, że coś mi się pieprzy z oczami bo widzę kropki, ale później faktycznie - spodnie są w drobne cętki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba Twój outfit! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze! :>
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz ! ;) fajnie wszystko ze soba zgrałaś.
    Również obserwuję ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice look... Lovely coat!!!
    Would you like to follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look! Jeszcze nigdy nie widziałam żeby panterka tak dobrze współgrała z z inną panterkową częścią garderoby;) Jeansowa koszula rewelacyjnie kontrastuje z resztą stroju, co daje dobry efekt:) Pozdrawiam, Madlen.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny płaszcz<3 botki w stylu isabel marant<3 świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. This is a great look! I love the denim with the prints on the pants and jacket! I happened upon your blog and am your newest follower. I would love if you’d visit me at : the daily savant : and tag along if you like! I also have a giveaway on now!

    : signe
    thedailysavant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja strzał w dziesiątkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny płaszcz i bardzo fajne spodnie. :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń