29.4.12

perfect blue.

Z racji tego, że dzisiaj większość dnia spędziłam na działce, biegając w bikini, powyciąganej bluzce i krótkich spodenkach, na popołudniowe wyjście, dla odmiany, postanowiłam założyć strój z nutką elegancji:) Tak jak wcześniej pisałam, uwielbiam sukienki i spódniczki, a ta czarna mini w kształcie tulipana dodatkowo korzystnie wpływa na moją sylwetkę, ładnie zaokrąglając biodra. Czarna kopertówka to jedna z wielu must-have w szafie każdej dziewczyny, natomiast turkusowe szpilki robią piorunujące wrażenie-zwłaszcza na opalonych nogach;)
Mam nadzieję, że skorzystaliście z pięknej, letniej  pogody w ten weekend, bo ja w 100% :)
Ściskam Was mocno,
besos,
BC










Blouse: H&M
Skirt: H&M
Bag: Stradivarius
Heels: Bershka
Necklace: H&M
Rings: gift, H&M
Watch: Stradivarius

2 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz :) do twarzy Ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie elegancji z nutką dziewczęcości! Buty cudowne <3
    Buziaki moja kochana ;*

    OdpowiedzUsuń